mikulski mikulski
113
BLOG

Najwyższy czas na Życzenia

mikulski mikulski Kultura Obserwuj notkę 0

 Moi Drodzy Blogoczytacze,

z przykrością przyznaję, że w ostatnim czasie zaniedbałem Was nic nie publikując...

Ma to jednak rownież swoje wytłumaczenie - otóż przydarzyła mi się ostatnio, oprócz wielu przyjemnych, również bardzo nieprzyjemna przygoda... - ku mojemu wielkiemu smutkowi, dosłownie zalałem swojego MacBooka sokiem... i żeby to wóda była to nic by MU się nie stało... Niestety, w walce z sokiem poległ i ... zgnił..

Ostałem się na świecie jedynie z iPhonem i iPadem... - urządzenia bardzo godne i praktyczne w życiu codziennym, przeglądaniu eletronicznej prasy czy portali społecznościowych etc - nie do końca nadają się jednak do pracy redakcyjnej i skutecznie zniechęcaja, a z pewnością zniechęciły mnie do pisania tekstów na blogu..

Ale, jak z doświadczenia wiemy - po zimie (później albo później) przychodzi wiosna, tak i mnie udało sie po wielu zadyrygowanych i zagranych koncertach w końcu drogą kupna nabyć nowy MacBookPro

url

i życie znów stało się piękne :)

images

Obiecuję WAM poprawę jeśli chodzi o regularność publikacji moich artykułów a sobie nakazuję jeszcze większą ostrożności jeśli chodzi o użytkowanie elektroniki - nigdy więcej SOKU!!!

Wszystkim WAM składam najlepsze ŻYCZENIA !!!

 

(mam nadzieję, że jeszcze nie jest za późno...)

mikulski
O mnie mikulski

kapitalistyczny socjalista

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura